!! Gratis bezorging !!

Er Was Eens, Pianori.

PIANORI is 24 jaar geleden geboren uit de wens van Florence en Véronique Mergeay om een merk voor vrouwen te creëren. Hun doel was om collecties van klassieke en moderne stukken te creëren, zodat, jaar na jaar, hun klanten hun kleren konden uitstellen zonder zich ouderwets te voelen.

De naam "PIANORI" komt van de naam van hun moeder, van Italiaanse afkomst.

Na 8 jaar verkoop in de winkel, Florence besluit om het merk alleen over te nemen en zich alleen te wijden aan de particuliere verkoop via de showroom. Zelfonderricht heeft ze altijd in de kant-en-klare kleding gewerkt, zowel in de verkoop als in de stijl.

"Ik creëer wat ik wil dragen volgens trends en seizoenen. Ik adviseer graag mensen naar wat ik denk dat het beste voor hen is en hun enthousiasme draagt bij aan mijn ontwikkeling".

Sindsdien is zijn showroom een succes. In 2018 lanceert Florence een nieuwe uitdaging: Maak een e-shop voor PIANORI ! Dit nieuwe doel is om nieuwe exclusieve modellen online aan te bieden om ze "trending"te maken.

Het PIANORI-beeld is om voornamelijk edele grondstoffen te gebruiken, waaronder 100% kasjmier en natuurlijke zijde. T-shirts, blouses, broeken en jurken worden gemaakt in Frankrijk, terwijl jeans en jassen worden gemaakt in Tunesië. De 100% leren zakken komen van Marokkaanse vakmanschap.

PIANORI biedt exclusieve en uitzonderlijke producten aan voor vrouwen van alle generaties, overal in België. De stijl van de collectie, de kwaliteit van de items en het luisteren van Florence hebben het mogelijk gemaakt om haar clientèle te behouden. Bovendien heeft mond-tot-mond-en-klauwzeer, een symbool van vertrouwen, in de afgelopen jaren een prachtige ontwikkeling van het merk mogelijk gemaakt.

Een strategie die in 7 punten wordt samengevat :

1.Vakmanschap

Florence wil controle houden over haar identiteit, haar showroom en haar website. Ze beheert, alleen, het hele interne deel van PIANORI.

2. Exclusiviteit

De 3 sleutelwoorden van Pianori zijn :eerlijke prijs, comfort en trend. Prachtige materialen, gecombineerd met deze elementen hebben een prijs en PIANORI heeft precies het evenwicht gevonden tussen redelijke prijs en hoogwaardige kwaliteitsproducten met exclusieve stijl vernieuwd elk seizoen.

3.ERVARING

Dankzij een teruggang van tientallen jaren in zijn activiteiten heeft Florence nog steeds de gave om trends te anticiperen en een compromis tussen Mode en classicisme voor te stellen. De beloning is een zeer loyale klant !

4.FOCUS E-SHOP

Het doel is dat, in de online verkoop, de klant instinctief haar favoriete stukken uit te spoelen in een paar klikken en nooit teleurgesteld. Het is voor dit doel dat de site zal weergeven, onder andere, verkoop van kleuren uitsluitend beschikbaar op de e-shop. Het oorspronkelijke verkoopbeginsel van PIANORI is een opeenvolging van particuliere en reizende verkoop, de toegang tot de e-shop dus, op elk moment, om een bestelling te plaatsen, naast veilige betaling !

5.PRIORITEIT

PIANORI ' s prioriteit is een meedogenloze creativiteit ten dienste van de verwachtingen en eisen van zijn meest loyale liefhebbers en de glimlach van hen, het verlaten van de showroom of voor hun scherm, is de garantie en de ultieme beloning !

6.GROOTTE

De juiste grootte van een kledingstuk is altijd een belangrijk element. Daarom biedt PIANORI ook te grote kleren aan die passen aan alle morfologieën.

Daarnaast is er een maatgids beschikbaar op de site en die van het model gedragen door het model.

7.IDENTITEIT

PIANORI, dat op een familiale manier begon, heeft zijn stempel gemarkeerd met een klein symbool van identiteit. Dit wordt weergegeven door een kleine zwarte knoop die wordt weergegeven aan de onderkant links van al zijn items en kunt u direct herkennen van een PIANORI stuk.

Deze factoren hebben PIANORI in staat gesteld zich te ontwikkelen in een markt waar de concurrentie groot is.